Založ si blog

Autobusová linka

Je to zaujímavé . Autobus plný ľudí . Sledujem ich pohŕdavé pohľady . Mlčia a očami prechádzajú po každom kúsku vášho teľa . Myslia si že to nevidíme alebo necítime? Predstavím sa ..Som Laura . Momentálne účastníčka jazdy autobusu 32 . Pravidelné výjazdy touto autobusovou linkou ma naučili pár vecí ..deň čo deň , tie isté tváre ,tie isté pohľady . Stretávame sa tu s minútovou pravidelnosť . Vieme kde sedíme , čo si obliekame , pri hlasitosti slúchadiel dokonca aj to akú hudbu počúvame . Naše pohľady sa stretávajú minimálne . O jednu zástavku nastúpi nepríjemná dáma . Viem to , sú to mesiace čo sedáva oproti mne a sleduje každý môj pohyb bez žiadneho chochmesu . Tento autobus ma naučil čítať knihy , písať dlhé esemesky , ignorovať pohľady , všímať si detaily. S istotou môžem povedať že po nepríjemnej dáme  nastúpi osoba ,s ktorou si vymieňame pohľady počas našej jazdy svetom presných dvadsať štyri minút . To je doba trvania ktorá mi stačila na to aby mi chýbal pohľad hneď po vystúpení z autobusu .

Nikdy neprišiel , nikdy som neprišla ja . Čo ak sa už nikdy nestretneme . Prechádzali celé mesiace a my sme sa nestretli , naše pohľady sa nestretli . Nemohol sa vypariť alebo prepadnúť predsa pod zem , pomyslela som si keď prešiel mesiac . Prešiel presný mesiac od nášho posledného stretnutia a my sme sa viac na ceste svetom linkou 32 nestretli . Neviem ako dlho to bude a či to vôbec niekedy bude . Zaujímalo by ma či tak ako ja , premýšľa aj on . Či jeho zmýšľanie je odlišné alebo rovnaké ako to moje . Ako je možné že niekto s kým ste sa nikdy nezhovárali je zrazu súčasťou vašej mysle?

Myslím že každému z nás sa v živote stane že do jeho života prišiel niekto a nenápadne sa vyparil . Vyparil sa takou rýchlosťou že ste nestihli zachytiť ani to že je tam . Tam v hlave . Tam kde nám myšlienka spadá na bod mrazu . Prečo sa ľudia prechádzajú cestou nášho života bez značnej odpovede na otázku ktorú nestihneme ani položiť .

Je márne čakať , povedali sme si nie raz ani dva krát a predsa čakáme . Oplatí sa nám čakať na niečo , po čom chladnokrvne túžime ?

Čakať že na linku nášho života nastúpi niekto , nie je zbytočné .  Nečakajme na kontrolku neznámej osoby . Poďme ďalej . Autobus s číslom 32 sa stal mojou prestupnou stanicou . Odstupom času tam nečakám nikoho . Zmenila som linku autobusu na číslo , ktoré je neznáme aj pre mňa , na autobus chodím pomimo časového intervalu . Nastupujem…

Nesprávna voľba

18.04.2017

Stojím pred regálom s kozmetikou . Niekoľko druhov , cien , farbí , odtieňov . Nie je jednoduché vybrať si ten správny kozmetický výrobok . Naša pleť potrebuje len to najlepšie . No ako mám vedieť , že s tekutou očnou linkou sa mi bude ľahšie maľovať ako s tuhou v podobe ceruzky .Opisujem tu ženskú nerozhodnosť vo chvíľu pred regálom . Ale nie je to len o kozmetike a [...]

Melódia života

17.04.2017

Nie vždy je jednoduché rozumieť textu piesni . Nech je akokoľvek jednoduchý či zložitý . Nevieme porozumieť slovám , ktoré nám chcel dotyčný spevák povedať . Sú to jednotlivé myšlienky , zaspievané v tónoch hudby. Sedím uprostred veľkej izby . Počúvam rádio ..započujem melódiu . Započúvam sa do textu . Mám pocit že slová ktoré počujem ,vyslovuje moje vnútro . [...]

Život ako kolotoč

16.04.2017

Nevinná detská preliezačka . Nachádzajúca sa takmer na každom detskom ihrisku v okolí . Každý jeden sme sa hrali na nastupujúcich a vystupujúcich . Poznáme ten pocit tlaku keď kolotoč naberá príliš vysokú rýchlosť . Ten trpký závrat , ktorý nás opantá hneď, ako sa kolotoč zastaví a my sa chceme postaviť či nedajbože hneď kráčať . Kto by čakal že nevinná hra [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8953x
Priemerná čítanosť článkov: 1492x

Autor blogu

Kategórie

Archív